?Våran dag.?

Idag har vi varit hos Sofia på BVC. Det va dax för kontroll av vikten och längden. Godingen mätte 80cm och vägde 9830gram, vilken liten skit han är.
Efter BVC så gick vi till farmor för att lämna några böcker, men hon va inte hemma. Kom just på att böckerna fortfarande är kvar nere i vagnen, hämtar dom snart. By the way. Jag ringde till Bella och Alexzandra och hörde om det va ok om vi kom och hälsade på en stund, det gick bra. Vi gick till göta, det tog ca 1 timma, jag va helt genom svettig när vi kom fram. Hade ju solen i ögonen hela vägen. Elias hade somnat i vagnen påväg till göta, han vaknade inte när jag tog upp honom men när Bella öppnade dörren så vaknade han. Elias busade med dom båda.
Mamma ringde och sa att hon snart va inne i stan men att hon skulle handla först och sen komma hämta oss. Vi åkte till kyrkogården och hälsade på mormor och morfar, idag är det 6 år sedan mormor dog, sjukt vad tiden gått fort. När vi åkte från kyrkogården så började det komma riktigt mörka moln, jag sa till mamma att jag tror det börjar snöa. När vi sen kom till Knalleland så va det jäkligt kallt ute, då trodde jag faktiskt att det skulle komma lite snö iallafall, men icke sa nicke! Kanske va det bara önsketänkande? Vi gick en stund på Knalleland och sen gick vi till kvantum och handlade och sen tog vi bussen hem. Först tänkte vi att vi skulle gå hem men jag hade inga reflexer på mig och det va ju rätt mörkt ute, så då fick det bli bussen. Och tur va väl kanske det för vi hann nog inte vara hemma mer än 20 minuter innan Elias nästan somnade.
Snart börjar SOS Familj på 3:an, ska kolla på det, kanske får man några råd om hur man ska handskas med sina barn om dom börjar bete sig illa.
Vilket konstigt inlägg det blev nu, vet inte ens vad jag sa ha för rubrik, inlägget handlar ju om allt och inget...
Jag återkommer senare, kan inte skriva om ännu en till sak, berättar i nästa inlägg som kommer senare. Ha tålamod mina vänner!

Kommentarer
Postat av: ulrika

blir glad vad du än skriver kram

2008-11-04 @ 20:05:26
Postat av: peter pc carlsson

Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.

Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer.





Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.



http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html





Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.





Peter PC Carlsson

http://enbart.blogg.se

2008-11-04 @ 20:29:58
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.

Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer.





Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.



http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html





Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.





Peter PC Carlsson

http://enbart.blogg.se

2008-11-04 @ 20:30:39
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0