Underbar dag!!!

Gud vilket fint väder vi haft idag! Strålande solsken och lite kyligt, I love it! Vi skulle egentligen ha hälsat på min kusin Daniel och hans tjej idag, men dom kände sig inte riktigt fit for fight. Så vi gick till Bellas jobb och hälsade på henne där, det tog oss lite mer än en timma att gå dit, men det va så skönt! Vi va där en stund, fikade lite och sen va det dax att gå hem innan det blev alltför mörkt. Vi gick ner till stan och in på City för att köpa fiskpinnar, Elias älskar det, och sen tog vi bussen hem. Vi va hemma strax efter fem. Elias blev glad över att komma hem och få leka med sina leksaker. Han satt så snällt och lekte men blev trött rätt snabbt. Jag gjorde iordning en flaska välling och la honom i sängen, han åt upp allt och somnade sen så sött. Dom senaste kvällarna har han somnat utan en tår, det är ju så skönt.
Nu ska jag kika runt lite på nätet, bloggar innan jag går och lägger mig, promise!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad trevligt ni har haft det idag. Klart att Elias tycker det är roligt att leka med sina leksaker när han kommer hem.Han har ju sååå många leksaker att leka med, bortskämda lille Elias. Men han kan väl få vara bortskämd så länge han är den ende, eller??? Ja, mormor och morfar Ulf kommer i alla fall at skämma bort bort Elias, sen blir det annat när han får syskon eller kusiner. Men det är den dagens bekymmer det. Då får vi tänka om. Kram på er bägge två . Sov så gott.

2008-11-01 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0