Tips från BVC

Idag när vi va på BVC så frågade jag Sofia hur jag skulle gå till väga för att få Elias till att sluta äta välling på natten. Tips nummer ett va att jag kunde ge honom hälften av vad jag brukar göra, och sedan minska det allt eftersom. Tips nummer två va att låta honom vara lite ledsen, det går över. Men vem orkar/har lust att lyssna på sitt barn när han/hon skriker?, på natten dessutom! Vi bor inte ute i skogen, vi har grannar, dessutom är det väldigt lyhört här vart jag bor. Jag tror jag ska prova tips nummer två, börjar redan inatt! Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, lycka till i natt. Elias har så mycket energi i den lilla kroppen så det verkar som att han vill och hinner äta på nätterna. Förstår inte att han är hungrig då, han äter ju jämt. Han är nog tokig i sin välling. Men som sagt, LYCKA TILL. Jag håller tummarna stenhårt. Kramizar.

2008-11-05 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0