Tandläkaren

Idag har Elias varit hos tandläkaren. Det gick sååå bra, han öppnade munnen så fint så fint. Det va Elias och en tjej till där samtidigt. Den lilla flickan skrek när tandläkaren skulle kolla henne i munnen. Sen när hon skulle klla Elias i munnen så sa flickans pappa "Va duktig han är" då sa tandläkaren "Ja han är livrädd", hahaha. Undra om han va rädd??? Jag tyckte iallafall att han va jätte duktig!!!
På eftermiddagen idag har jag paketerat in alla paket som ska skickas iväg. Va uppe på posten och lämnade dom, en hel del, har några kvar här hemma, skickar dom eventuellt imån om jag har fått in pengarna på kontot. Det är så skönt att bli av med dom nu.
Tror faktiskt att jag ska gå lägga mig nu. Är lite trött. Helgens bakslag kommer väl nu...
God natt på er allihopa, ska bli bättre på att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0