Snart helt färdig!

Japp, snart är jag helt färdig med kläderna som ska skickas iväg till dom som köpt dom! Jag hade ute 133 annonser och nu har jag bara 16 annonser kvar!!! Jag trodde aldrig att jag skulle bli av med kläderna, men det va ju lätt, nu gäller det bara att få dom här ifrån också. Har skickat mail till alla som har vunnit buden så nu väntar jag på att dom ska betala och sen skickar jag dom, ska nog börja slå in dom imån eller på söndag, idag orkar jag verkligen inte.
Idag är det idol!, jag hoppas att jag orkar vara vaken tills det är slut, jag är sjukt trött.
Elias är hos morfar och mormor Ulrika, han åkte dit idag för jag ska ju på den där 10års återträffen imorgon. Hoppas att det bli roligt.
Jag som hade planerat att kolla på film idag när jag är barnledig, men det blir nog inget med det, kanske när jag går och lägger mig. Det är ju så skönt att somna till en film. Jag sover mycket bättre när jag har tv:n på, undra varför???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0