Mycket god sömn!

God morgon alla mina läsare! Har ni sovit bra? Det har jag gjort, sååå bra!!! Efter att ha kollat på Idol igår så blev jag så sugen på att titta på Dirty Dancing, gillar verkligen slutet. Men vet ni vad som hände??? Jag va vaken hela filmen, nästan iallafall, det va kanske en kvart kvar, jag tänkte att jag blundar lite, jag hör ju när låten börjar. Vet inte vad som hände men jag vaknade långt efter att filmen va slut... Jag som hade väntat så...
Idag kommer godingen hem, vi ska ha uppesittarkväll! Heidi skickade ett sms till mig idag på morgonen och undrade om jag ville äta pizza eller max och se på film. Det passar ju perfekt om hon inte tycker att det stör att Elias är med. Elias gillar pizza, han kommer att bli sååå glad!!! Undra vilken film det blir?, några idéer?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

jag har sovit gott du med jag som har sett alla filmer har några förslag mamma mia dirty dancing pretty woman kram filmexperten

2008-11-15 @ 14:05:26
Postat av: Mamma

Japp, jag har sovit gott även om Elias legat i sin säng bredvid mig. Han är ju bara så god, vaknade vid 6-tiden men det gjorde inget. Jag skulle ju gå upp kl:07.00, skulle jobba några timmar på morgonen. Nu fick jag en stund med Elias på morgonen, mysigt, innan morfar Ulf fick ta över.Jag gissar på att ni tittade på "Ingen kan älska som vi".

2008-11-16 @ 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0