Mina kommentarer och analyser

Veckans tema va soul & duett, lite spännande... Alla har ju inte en röst för att sjunga soul.

Kevin Borg   Nja, jag tyckte inte att det va så bra, tyvärr...
Robin Eriksson   Hmm, varken bra eller dåligt...
Robin Bengtsson  Smart val att sitta, eftersom han har lite svårt för att röra sig på scenen. Jo, men det va bra!, jag hade också suttit ner.
Johan Palm  Han såg ut som en spratteldocka, hahaha. Tycker fortfarande att han ser lite smått hysterisk ut på scen, han vill så mycket. Tycker inte att det va bra...
Alice Svensson  Perfekt från första stund! Tjejen har soul röst!
Anna Bergendahl  Det är något magiskt med hennes röst, hon kan sjunga på många olika sätt, soul är ett av dom! Bra jobbat tjejen!!!

Jag tänkte precis som Anders Bagge, ikväll är det tjejernas kväll!!!

Robin Bengtsson & Alice Svensson
Bra att Robin fick köra en duett med energiknippen Alice. Robin rörde sig bra på scen, kanske är lättare när man har någon att "leka" med. Alice hade som vanligt attityd i blicken. Mycket bra!!!
Robin Eriksson & Johan Palm
Helt ok duett! Kanske har dom andra lite förtur som sjunger kille och tjej??? Jag tyckte iallafall att dom gjorde det bra! (om man bortser att Johan har hamnat i målbrottet...).
Kevin Borg & Anna Bergendahl
Åhhh, jag älskar denna låten!!! Deras uppträdande smittar av sig, Så sjukt bra!!! Man blir så glad när man ser dom på scenen.

Sammanfattning
Kevins solo framträdande va inte så bra, men tack vare duetten så blir han kvar i tävlingen. Robin (Eriksson) hänger nog löst, han utmärkte sig inte åt något av hållen. Robin (Bengtsson) gjorde ju ett smart val att sitta ner och framföra sin låt, duetten va lysande. Johan har tur som har så många fans annars så hade han nog åkt ut, men jag tror att han hänger löst. Alice va strålande både när hon sjöng solo och duett! Anna, det va verkligen hennes kväll. Så sjukt bra hon va idag!!!
Robin Eriksson, Johan Palm och... Robin Bengtsson hänger löst tror jag. Sen tror jag att det blir Robin Eriksson som får lämna idol.

Kommentarer
Postat av: ulrika

sök jobb hos juryn...

2008-11-15 @ 14:10:32
Postat av: Anonym

2008-11-15 @ 14:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0