Min lilla bus-unge!

Elias är den roligaste person jag känner! Idag efter att vi hade ätit så skulle jag tvätta mina händer. Elias gick till vardagsrummet. När jag kom dit så stog han vid bordet och höll i mitt glas med rätt mycket dricka i. När han fick syn på mig blev han så rädd så han skulle skynda sig att dricka bara det att han hällde allt över hela ansiktet och håret.... Så det va ju bara rill att bada honom. Tror att han gjorde det me flit för att få bada. Efter badet va hela vardagsrummet blött, ja ja, varför inte bada och moppa samtidigt?, två flugor i en smäll!

     

     

Sista bilden är ju så skön. Jag frågade honom om han visste vart snoppen va, "där" sa han då. Min lilla goding!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, varför inte moppa efter att Elias badat??? Vattnet finns ju där då. Klart att Elias vet var hans snopp är. Han e för go.Kram.

2008-11-21 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0