Med all rätt att skryta

Ja, jag måste ju skryta lite..., jag hade ju rätt idag IGEN!!! Även om det inte blev som jag hoppades, men det blev ju som jag trodde. Johan fick lämna Idol, vilket han borde ha gjort för läääänge sen.
Nu gäller det bara att Alice gör dåligt ifrån sig nästa fredag och Robin gör ett felfritt framträdande, Kevin är ju redan klar finalist. Jag hoppas så att det blir Robin som står brevid Kevin i finalen. Nästa vecka kanske jag får tok ringa och rösta på Robin, vi får se hur hans framträdande blir. Längtar redan till fredag...

Kommentarer
Postat av: heidi

äntligen säger jag bara..det var på tiden den där falsksjungande rockstar wannaben åkte ut... nu är det bara de bästa kvar.. förutom hon alice hon kan åka ur .. gillar inte henne. hon sjunger ju precis lika tråkigt hela tiden. samma röst.. man kan väl ändra rösten lite beroende på låt? näe helt kass

2008-11-30 @ 12:48:15
URL: http://heidisen.blogg.se/
Postat av: heidi

äntligen säger jag bara..det var på tiden den där falsksjungande rockstar wannaben åkte ut... nu är det bara de bästa kvar.. förutom hon alice hon kan åka ur .. gillar inte henne. hon sjunger ju precis lika tråkigt hela tiden. samma röst.. man kan väl ändra rösten lite beroende på låt? näe helt kass

2008-11-30 @ 12:48:17
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0