Magisk dag i söndags

Ja det kan man kalla det, eller så va det bara jag och Elias som tyckte att det va det.
Någon gång vid fem tiden på eftermiddagen i söndags så från ingenstans så ställer Elias sig upp och bara börjar gå. Visst han gick innan också men han har inte kunnat ställa sig upp utan att stödja mot något. Men i söndags mitt i leken bara han ställer sig upp och börjar vandra iväg. Han gick å gick å gick i 45minuter-1timme, inte illa va?
Jag tror att han på natten hade lite värk i benen eller så drömmde han att han gick för han sprattlade lite med benen och grinade lite smått.

                          

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu är det full fart på Elias. Han hade säkert lite träningsvärk, tror jag. Tänk sen när han ska ha växtvärk, aj aj.Nu går han riktigt duktigt. Tack för en trevlig dag igår. Kramizar.

2008-11-21 @ 12:15:43
Postat av: ulrika

det var bra att han reser sig själv längtar efter er puss puss

2008-11-21 @ 15:02:13
Postat av: heidi

åh min goding =) haha

2008-11-21 @ 22:22:31
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0