Lördag kväll

Nu har vi ätit pizza, eller för ett tag sen. Elias va så söt när han åt pizza, jag tog kort som jag tänkte att jag skulle lägga upp imån. Vi har även kollat på en film, "Himlens hjärta", den va ok men inte jätte bra. Den va lite rolig emellanåt, det bästa va ju att Persbrandt va me...
Det va faktiskt riktigt skönt att kunna kolla på film fastän godingen är hemma. Men jag vågar inte göra det när jag är ensam, är så rädd för att jag ska somna och inte höra honom när han vaknar och vill ha välling.
Jag tror att Elias kommer att sova jätte bra inatt, både jag och Heidi busade så mycket med honom innan han gick och la sig, han somnade på en gång. När jag gick in för att kolla till honom så låg han på tvären i spjälsängen, så gulligt...
Fy fan, jag HATAR lördagar, finns inget vettigt på tv, "Stjärnor på is", "Tack gode Gud", nä tack!!!! Jag får väl kolla på "Sing a long" på trean och sen på "Beck - Mannen utan ansikte" på tv 4 plus. Jag tror att jag lägger mig i sängen och tittar på tv, för då gör det inget om jag skulle somna, vilket jag garanterat kommer att göra...
Tack Heidi för en trevlig kväll!, vi får göra om det någon mera gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0