Lekplatsen

Igår va mormor på besök. Vi va och åt lunch nere i stan. Innan vi åkte till knalleland så stannade vi till i stadsparken så Elias fick leka lite.

  

Hahaha, ja, jag har lika roligt jag, om inte roligare!



     

  

Jag åkte tunnel-rutschkanan med Elias. Tänkte att jag sätter mig på min kofta eftersom jag har vita byxor. När jag sen skulle ta på mig koftan igen så kände jag hur den stank pink!!!, fy fan va äckligt! Vad är det för jävla svin som pinkar på lekplatser, dessutom i rutschkanan???? Tur att det inte va så jätte kallt igår för jag fick gå utan kofta. Jag blev ju också rätt varm när jag lekte med Elias. Men jag kände hur folk tittade på mig som om jag vore dum i huvudet.

     

Nä, Elias ville inte åka till knalleland, han ville fortsätta leka. Han fick leka lite till men sen åkte vi till knalleland.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du är allt en pinkekärring. Erkänn att du pinka på dej när ni åkte rutchkana!! Och skyll inte på Elias för han var torr han.

2008-11-21 @ 12:13:14
Postat av: heidi

ha ha vart e jackan på en av bilderna ;) tror du dte är sommar ute hihi..kramis.. vet att du hatar jacka!

2008-11-21 @ 22:23:06
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0