Jojo på internet

Nu har jag mailat iväg en ansökan till, känner mig duktig faktiskt. Det är rätt roligt att söka jobb när man väl har kommit igång och när det finns roliga jobb att söka. Jag känner mig som en jojo när jag är på internet, jag pendlar mellan bloggen, tradera och arbetsförmedlingen...
Idag kanske Heidi kommer upp och hälsar på oss, hon ska besikta sin bil nu snart, lycka till! Jag kan ju bjuda henne på min kladdkaka och lite thé, mums! Fast det är klart, hon kanske inte äter kladdkaka nu när hon håller på att träna?, men då äter väl jag och Elias lite, tror att hon då blir lite sugen iallafall och inte kan motstå...

Kommentarer
Postat av: Heidi

hehe.. du har så rätt så.. jag fikc lite ångest när du sa att du hade kladd kaka men inte därför jag glömde köpa glassen. det var så mkt bilar i trafiekn o jag svor helavägen till sjöbo ..det är så jävla typsikt att dte är trafik när jag ska åka genom stan.. alltid " tack för thét för det driker jag så gärna.. kramis

2008-11-05 @ 19:58:41
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0