"ijas" är trottsig!

Snart är det dax att hämta godingen från dagis. Han har börjat trottsa lite. När han inte får som han vill eller när jag säger "Du kan själv" så lägger han sig med rumpan uppåt eller raklång ner på golvet/marken och gråter en skvätt. Frågade på dagis idag om det är några barn på dagis som gör så, men det är inte så många men han har väl sett någon göra så och då tagit efter, buse! Han har också börjat säga sitt namn, han säger det så gulligt, "ija" och ibland blir det "ijas", gulligt va? Tror att jag ska äta lite innan jag hämtar godingen, idag blir det hamburgare med bröd. Haha, ni tror säker inte att jag äter annat än hamburgare och tacos, men där har ni fel, ibland blir det köttbullar och makaroner, fiskpinnar med potatis och sås som är både min och Elias favorit.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Elias är ju för söööt när han lägger sig på golvet/marken och tjurar med lilla rumpan upp i vädret. Och när han säger eller ropar sitt namn är ju bara hur gulligt som helst. Han kan verkligen charma vem som helst. Ge honom en STOOOR kram från mormor och morfar Ulf.

2008-11-07 @ 15:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0