Hatar lördagar

Lördag kväll och som vanligt inget vettigt på TV!!!! Åhhh vad jag hatar lördagar, det finns ju inget att göra och absolut inget att titta på. Tidigare på dagen idag så kändes det som söndag, sen kom jag på att det bara är lördag, suck...
Vet inte vad det va med mig idag på morgonen, en kvart efter att vi vaknade så drog jag fram dammsugaren och körde runt lägenheten ett varv och sedan moppade jag, Elias gick efter och torkade golvet... Va gullig han är som hjälper till, han menar ju bara väl. Sen kom pappa och Ulrika. Jag hade fortfarande världens berg med disk kvar, men det gick rätt så fort att diska upp det när dom kunde underhålla Elias under tiden.
Undra om jag ska ta och lägga mig i sängen och kolla på någon film, men tänk om jag väcker Elias då..., nä jag får nog gå lägga mig och läsa istället. Det tråkiga är ju att jag inte har hittat någon riktigt intressant bok att läsa. Är det någon som kan ge mig boktips????

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hmm.... Boktips kanske jag kan hjälpa dig med. Senaste boken jag läste var av Marian Keys, ganska kul faktiskt men kanske inte din typ av bok...

Brukar inte du läsa sånt som Hilkka. "Pojken som kallades Det" och den typen av böcker. Har inte han kommit ut med en ny bok förresten, eller det kanske var längsen? Lycka till med läsningen, något kul hittar du säkerligen:-)

2008-11-28 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0