Gillar verkligen inte lördagkvällar!

Jag tycker verkligen INTE om lördagkvällar. Det finnsju inget vettigt på tv!!! "Stjärnor på is" hur roligt är det???, tycker absolut inte om det. Jag tycker att på lördagar borde det finnas något vettigare att visa, inte konstigt att små barn är ute på stan å slarvar! Och speciellt nu på hösten tycker jag att det borde finnas större utbud. Inte kan, eller vågar, jag sätta på en film och kolla på. Är livrädd att jag ska somna på soffan och då inte höra när Elias vaknar på natten och vill ha välling.
På tal om välling, det va bara mamma och Ulrika som vågade sig på en gissning om hur många gånger jag fick gå upp och göra välling till Elias natten till idag. Jag gick ju och la mig strax efter ett, så jag vet inte om jag räknar med den gången då han åt tio över tolv...? Annars så åt han bara en gång till och det va vid fem tiden på morgonen, underbart! Så jag vet inte om mamma gissade rätt, men Ulrika va inte riktigt lika nära men det va rolig att ni båda vågade er på en gissning! Hoppas att det inte blir fler gånger inatt, det vore ju så skönt att få sova en hel natt...

Kommentarer
Postat av: ulrika

tack för svaret hoppas det blir en bra natt för er god natt sov gott

2008-11-01 @ 21:02:31
Postat av: Mamma

Yipee!!! Jag kände det på mig att Elias bara vaknade en gång i natt och ville ha välling. Och jag gissade rätt. Skämt och sido, det var en ren gissning det. Men jag tror att Elias vill ha välling två gånger i natt. Vi får se resultatet i morgon, tror jag. Sov så gott båda två. Kram mormor och morfar Ulf. (alltså mamma och Ulf).

2008-11-01 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0