Fredag igen!, I love it!!!

Hahahaha, det va ett av dom roligaste Idol program jag har sett. Ja men såg ni Johan, han krossade ju tjejens hjärta. Stackars flicka, hon kommer ju inte att bli normal på mycket länge...

Johan Palm     Nej nej nej, detta va inte bra. Ikväll åker han!
Alice Svensson     Nä, jag tyckte inte att detta va så bra heller. Som juryn sa, hon levde inte ut så mycket som hión brukar.
Kevin Borg     Han är ju alltid bra! Spelar ingen roll vad han gör, hans röst är ju så perfekt!
Robin Bengtsson     Innan han gick ut på scen sa han att han skulle se gladare ut. När han sjöng och jag inte kunde se att han drog på smilbanden tänkte jag att nu åker han. Men sen kom smilet! Han är absolut kvar!

Johan Palm     Detta gjorde han bra! Tycker dock synd om tjejen som han satte sig på knä framför, hon såg ju helt förstörd ut.
Alice Svensson     Ja, det va rätt ok. Tycker fortfarande att hon har mer att ge.
Kevin Borg     Finns inget mer att säga, han är en av finalisterna!
Robin Bengtsson     Shit, det här va bra! Nu ser det ljust ut igen!

Ja då har idolerna sjungt sina låtar. Jag tror att Johan får lämna. Men denna veckan hoppas jag på att Alice blir den som får lämna Idol istället. Och anledningen till det är att jag tror att Robin har lättare för att slå ut Johan nästa vecka, för i finalen blir det Kevin och Robin. Kevin kommer att vinna, men tvåan klarar sig bättre...
Ja vi får se hur det går, om 40 minuter vet vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0