Förlåt förlåt förlåt!!!

Förlåt Ulrika men jag har inte hunnit att lägga upp bilderna idag, gör det imorgon, promise. Har städat å fixaå haft mig idag.Burit alla kartonger plus lite till ner till källaren, sex vändor upp och ner på typ tio minuter, varför ska jag alltid göra allt i sista stund???? Men men, nu är det gjort. Igår och idag julpyntades det, kanske lite tidigt men ska man hinna innan första advent så får man ju passa på när plutten är på dagis, det går ju inte att springa upp till vinden å hämta kartonger och samtidigt bära honom, nej nej. Imorgon ska jag visa er hur fint vi har fått det här hemma med all julpynt! Kan ni tänka er, den som hatar julen mest har också mest julpynt, helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: ulrika

du är förlåten du har hållt i gång hela tiden pyntat och klart men det är väl lite mysigt. jag har fått nytt spel på datan super mario går inget vidare nu skall jag lägga mig sov gott på er kram kram

2008-11-27 @ 23:17:40
Postat av: Kusin Johanna

Skoj med julpynt! Önskar vi kunde fira julen tillsammans någon gång! :)

2008-11-28 @ 09:43:53
URL: http://meandallofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0