Elias pratar i sömnen...

Jag har suttit här framför datan nu och kikat lite på tradera. Kollade om jag kunde hitta någon overall till Elias. Tänkte att jag skulle gå och lägga mig snart. För en liten stund sen när jag satt här och kikade runt lite på nätet så hörde jag Elias ropa "mamma", å nej, har han vaknat tänkte jag. Gick in och kikade på honom, där låg han och sov. Godingen snackar i sömnen!!!!, så gulligt!
På tal om något helt annat. Igår läste jag äntligen ut boken!!!! Så j***a bra bok alltså, läs den, "När blodsbanden brister". Det tråkiga nu är ju att jag inte har någon bra bok att läsa..., det måste ju vara en bok som kan toppa den senast lästa, annars så måste det gå ett tag innan jag börjar på en ny. Vi får väl se om jag kan hitta en bra bok. Jag skulle så gärna vilja läsa fortsättningen på "Gömda" och "Asyl" men då känner jag att jag vill läsa om dom första igen, det va ju så länge sen jag läste dom, kommer ju knappt ihåg hur dom slutade.
Nä, nu går jag och lägger mig, orkar inte mer. Få se hur jag gör för att lyckas somna, kanske blir det tv-tittande eller läsa lite. Eller varför inte ligga och lyssna på Elias tjöt?, det vore ju lite roligt. Ibland skulle man allt ha en videokamera, kanske ska jag önska mig en billig en i julklapp?, ska fundera på saken.
God natt!

Kommentarer
Postat av: heidi

åh så gullligt=)jag vill låna din bok.. jag har fortsättningarna till böckerna.. eller jag hade mias hemlighet.. o nu har jag köpt den sista .. mias dotter eller vad den heter.. har börjat läsa men den verkar inte så bra som de första =) kramis.. ringer kanske sen .. tränar fotboll kl 17.kanske hlsar på innan.. ska greja hemma först alla fall

kram

2008-11-02 @ 10:29:14
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0