Elias hälsar

Nu har jag lagt godingen i sin säng, herre gud va trött han va. Han har inte somnat riktigt än, jag hör honom prata med sig själv, eller han kanske har en låtsas kompis där inne??? Imorgon ska jag få låna mamma och Ulf´s videokamera, det ska bli roligt! Vill ju dokumentera alla Elias framsteg och tokigheter...
Ikväll är det Idol som gäller, och Singing bee såklart! Det är final i Singing bee. Idag kan jag inte sjunga lika högt som jag gjorde förra veckan, för då lär jag nog väcka Elias.
Va rolig min lilla goding är. Han ligger i sängen och tjatar och helt plötsligt kan han börja gråta för att sedan fortsätta sitt tjötande. Går jag in till honom så sätter han sig upp i sängen och säger "där där där". Nä, jag får nog gå och hämta upp honom en stund.  bbbbb                        c  c b  ythhhhhhhhhhhhhwszexd r   
Ja, det va en hälsning från Elias till er alla...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men lilla hjärtat, vad bra du kan blogga. Mormor blev lite rörd faktiskt. Du är såååå duktig. Saknar dig såååå mycket. Men vad många dagar det blir som mormor inte kan träffa dig. Men imorgon kväll kommer mormor och Taina en stund till er. Gonatt och sov såååå gott. Love you.

2008-11-21 @ 21:46:47
Postat av: Mormor

Men lilla hjärtat, vad bra du kan blogga. Mormor blev lite rörd faktiskt. Du är såååå duktig. Saknar dig såååå mycket. Men vad många dagar det blir som mormor inte kan träffa dig. Men imorgon kväll kommer mormor och Taina en stund till er. Gonatt och sov såååå gott. Love you.

2008-11-21 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0