Elias är sjuk igen...

Nu har Elias åkt på förkyldning och en envis hosta igen, jag tycker inte att det va längesen han va sjuk... Nu är det nästan en timme sedan jag la honom och nu har han slutat att hosta, stackars min lilla pojk... Hoppas han mår bättre imorgon för då ska vi ut och åka pulka! Ja för nu på kvällen har det snöa så pass mycket att man kan åka pulka! Gud vad jag älskar vintern med massa snö och kyla, mmm I like it! Jag undrar så hur Elias kommer att reagera när han åker pulka. Han åkte pulka förra året men då va han ju bara en liten bebis så det minns han nog inget ifrån. Ja vi får väl se imorgon om det blir någon pulka-åkning, I hope so!

Kommentarer
Postat av: ulrika

hoppas att lilleman är piggare imogon så att ni kan åka pulka tack för i dag sov gott kram mormor ulrika

2008-11-22 @ 21:40:13
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-22 @ 21:44:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0