Duktiga jag!

Nu har jag skickat in mitt CV till två ställen, ska skicka till två ställen till, ska bara hämta lite ork först, det måste ju bli bra! Har hittat ett jobb som verkar roligt, tiderna passar perfekt, nackdelen är att det bara är en kort period man jobbar..., men det är bättre än inget alls.
För ett tag sen sökte jag till "Subway", fast jag ville verkligen inte ha det, men kände att söker jag inte allt som är möjligt så kan jag inte heller klaga på att jag inte har ett jobb. Tror inte att jag har fått det!!!!, skulle ha hört något av dom i slutet av oktober isåfall. Jag hoppas verkligen att jag har rätt.
För två veckor sen sökte jag till "Vero Moda". Jag ringde dit förra veckan för att höra om tjänsten va tillsatt eller inte. Tyvärr så hade dom redan hört av sig till dom som dom tyckte verka lämpliga... Inte jag då med andra ord...
Jag undrar på riktigt om det har att göra med att jag är ensamstående som jag inte får något jobb??? Skulle jag vara dåligare på att jobba baraför att jag har barn??? Jag blir så trött på detta!!!! Mitt mål är att få ett jobb innan 2009. Ska skicka ansökningar till till olika butiker inför jul då dom förhoppningsvis behöver lite extra personal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0