Barnledig!

Japp, jag är barnledig. Elias är hos mormor och morfar Ulf. Det va meningen att han skulle stanna ända till på söndag men han kommer redan imorgon. Jag tror att han sa till mormor att han saknar sin mamma och vill åka hem...., det är väl önsketänkande....
Idag va jag hos barnmorskan för att ta cellprover. När jag satt i väntrummet så va där också en mamma och en dotter på 6-8månader. Flickan va så söt. När hon pillade på sin mammas krage (precis som Elias brukar göra på mig) och då kände jag riktigt hur mycket jag verkligen saknar min lilla goding...., men jag måste ju ta vara på tiden som jag får för mig själv. Imorgon kommer min goding hem, då ska vi ha "uppesittar kväll"! Kommer ihåg när min föräldrar sa att vi skulle ha "uppesittar kväll" när jag va liten, det bästa som fanns!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nähä du, Elias sa inte att han saknar sin mamma (fast jag vet att han saknar henne även om han har roligt). Han kunde inte stanna tills idag för jag jobbade dagtur och Ulf skulle ner till jobbet och jobba på förmiddagen. I fredags var vi (jag och Elias) i badhuset i Gislaved och badade. Elias tyckte det var mer intressant med dom stora barnen som busade i vattnet. Sen var vi på hockey på kvällen och Elias charmade så klart flera av åskådarna. Han var duktig som klappade händern när publiken klappade.

2008-11-16 @ 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0