Avundsjuk

Idag på kvällen kom mamma förbi hos oss. Hon ville ju så gärna träffa Elias igen och säga hejdå innan hon och Taina åker till Teneriffa imorgon..., visst låter det skönt? I torsdags så kan jag erkänna att jag va lite smått avundsjuk, värme är ju alltid skönt... Men när vi nu har fått snö så känner jag att avunsjukan har lagt sig lite. Det är ju inte varje år vi har snö så man får ju passa på att njuta så länge snön ligger kvar på backen. Har hört att det ska bli mildare på onsdag redan..., det betyder ju att snön då kommer att försvinna... Så på onsdag kommer nog avundsjukan tillbaka kan jag tänka mig.
Iallafall, när mamma va här idag så lämnade hon videokameran, så nu jäklar ska det dokumenteras, alla hans hyss och framsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0