Varannan vecka-mamma...

Föräldrar som är separerade beundrar jag väldigt mycket. Jag vet inte om jag i dagsläget skulle kunna "dela" (förstå mig rätt) min son med någon. Jag menar, jag har ju haft honom helt själv i snart ett år varje dag och natt, förutom när han har varit hos mormor eller morfar. Hur känns det egentligen att veta att nästa vecka eller till helgen åker mitt/mina barn till mamma/pappa??? Längtar man inte ihjäl sig??? Jag har varit utan Elias i fem dagar, dag fyra trodde jag att jag skulle dö av längtan. Missförstå mig inte, jag vill gärna att Elias träffar sin pappa, men eftersom han bor i Turkiet så har det inte varit så lätt. Jag hoppas verkligen att Elias och hans pappa får en bra relation så snart som möjligt. Hur är det att vara varannan vecka-mamma/-pappa???

Kommentarer
Postat av: heidi

jag kan inte tala ur egen erfarenhet då jag inte har barn.. MEN jag tror att det är jättejobbigt för de som inte har sina barn... varannan vecka.. i know har "dejtat" en ... han tycker det är jobbigt för han har vart "ensamstående" ett tag.. o hade sin son själv... då e det extra jobbigt at lämna honom te mamma nför hon har inte några regler alls.. o han har bra regler för sin son..

samtidgit är det ganska skönt att kunna göra alla saker man inte hinner göra annars.. men det är ju precis hur man ser det... man saknar de men hinner koppla av lite.. o göra det man måste göra.. som städa tvätta o allt annat...

2008-07-19 @ 22:27:55
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0