Vem blir Sveriges Idol 2008?

Ja, vem tror ni blir Sveriges Idol 2008? Jag hoppas att det blir Kevin.
Här kommer mitt utlåtande om finalisternas framträdanden.

DERAS EGNA VAL
Kevin Borg     Han sjunger ju som en gud, men jag tycker inte att han tog för sig på scenen som han brukar, är det finalnerverna tro???
Alice Svensson     Bra att hon valde en rockig låt med attityd!, men jag tycker hon också drog sig tillbaka på scenen..., det måste vara nerverna...

TITTARNAS VAL
Kevin Borg
     Tycker att han gjorde detta grymt bra! Han ÄR en stjärna!!!
Alice Svensson     Hon gjorde detta sjukt bra första gången och lika bra gjorde hon det nu!!!

VINNARLÅTEN
Kevin Borg
     Kevin är ju en stjärna, han fixar allt, rock, pop, schlager, ballader, mm.
Alice Svensson     Oj oj oj, det här gjorde hon ju riktigt bra. Trodde inte att hon skulle klara av en ballad. Jag fick en känsla av Disney´s Alladdin... Alladdin och Jasmine på flygande mattan, romantiskt...

Shit, det blev inte så lätt som jag trodde... Måste bara säga att jag verkligen tycker om vinnarlåten, kanon bra!
Ja, vem blir vinnaren av Idol 2008??? Jag har ju hela tiden hoppats på Kevin men ikväll lägger jag min röst på Alice, hon gjorde vinnarlåten såååå mycket bättre.
Jag hoppas fortfarande på att Kevin vinner, men jag tror faktiskt att Alice blir Sveriges Idol 2008!

Kommentarer
Postat av: ulrika

tycker som du alice äger men kevin vinner

2008-12-12 @ 21:40:29
Postat av: Cissi & Elias

Öhhh, har du läst mitt inlägg???? Skulle inte tro det!!! Läs först och kommentera sen!

2008-12-12 @ 21:42:41
URL: http://hartig.blogg.se/
Postat av: ulrika

jaa det har jag faktiskt min hjärna tänker tvärtemot kramisar

2008-12-12 @ 21:47:18
Postat av: ulrika

jag ville att robin skulle vinna är ju från samma komun.....

2008-12-12 @ 21:49:46
Postat av: ulrika

bagge är snyggast i hela idol

2008-12-12 @ 21:50:43
Postat av: Mamma

ALICE är 2008 års Idolvinnare, heja Alice. Fast Kevin vinner nog. Han har ju vunnit hela Sveriges hjärta med sitt stora leende som finns där hela tiden och allt tack tack.Killen har ju en bra röst och sjunger jävligt bra men..... Hoppas att Alice vinner, vore schysst. Fast helst av allt ville jag att Robin B från Svenljunga skulle vinna, sorry Robin men du är BRA och från grannkommunen... Snyggast, det är ju Juryns Andreas. Än en gång, Heja Alice!!!!

2008-12-12 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0