Tisdag 2 December

Inatt fick vi våran sömn förstöd, eller iallafall jag fick det. Någon jävel, ursäkta uttrycket, ringde vid tre tiden hem till oss utan att säga något, denne jävel ringde från skyddat nummer också, annars så hade jag ringt upp och frågat vad fan hon/han syssla med!!! Tidigare på kvällen igår så va det någon som ringde på skyddat också utan att säga något. Va fan om man nu ringer fel så kan man väl säga det annars så kan man ju lägga på när man märker att man har ringt fel, man behöver ju inte bara sitta där i andra sidan luren och vara helt tyst!
Idag va mormor på besök. Vi va i knalleland och kikade lite. Jag köpte svart glitter som jag ska ha i julgranen men ska nog lämna tillbaka dom imorgon, det blev inte alls bra, alldeles för mörkt... Nä, granen får bli likadan som förra året, rött och guld! Idag klädde jag granen, konstigt nog så brydde inte Elias sig så mycket om kulorna, han gick bara och pillade på dom lite så att dom gungade. Han försökte inte ens ta bort dom, men men, julen har bara börjat... Elias har iallafall hunnit med att "dansa" runt granen, han han gick några varv runt den och sen satte han sig på sin Bobby car och körde några varv...
Godingen fick för sig idag att inte sova middag, jag fattar inte hur han orkar, han är igång hela tiden. Han vaknade vid halv åtta idag, började bli trött vid tolv-halv ett. Vi åkte till knalleland men han somnade aldrig. Han somnade vid tjugo i sex, sten däckade gjorde han. Inte så konstigt, han brukar ju sova middag i 1-2 timmar och sen gå lägga sig vig sex-sju tiden. Undra hur han är imorgon, antingen hyper pigg eller dötrött...
Tror faktiskt att jag ska gå lägga mig i sängen och kolla på någon film, vilken film det blir det vet jag inte, men det spelar nog ingen större roll, jag kommer nog att sten däcka jag också.
Imorgon ska godingen tll dagis, tror att jag ska städa skåpen här hemma då, dom är ju fulla av skit. Jag kanske till och med hinner/orkar lägga upp bilderna som jag tog när vi hade julpyntat.

Kommentarer
Postat av: Kusin Johanna

Har du en hemlig beundrare kusin? Nu har jag äntligen börjat blogg igen :)

puss och kram

2008-12-03 @ 11:36:27
URL: http://meandallofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0