Vilka två får tävla i globen?


Alice Svensson   Kunde dom inte ha valt en annan låt till henne, en låt med lite mer attityd? Jag gillar låten men det finns låtar som passar henne bättre. Hon gjorde det ok.
Robin Bengtsson   Tycker att Robin borde fått en rock-ballad så han kunde använda sin gitarr... Tycker att hans röst är lite för mjuk för denna låt. Nja, sådär. Tyvärr...
Kevin Borg   Killer bjuder verkligen på sig själv!  Fan jag blir så glad när jag ser honom på scenen! Detta fixade han perfekt, som vanligt!

Fan va arg jag blir på juryn! Hur fan kan man välja fel låt till en av deltagarna????!!!! Tror att juryn vill ha Alice och Kevin i final, dom gjorde ett misstag med vilje säkert, fy skäms! Jag hoppas ju att Kevin vinner hela Idol, men nu tänker jag faktiskt rösta på Robin, för han får inte åka ut!

Alice Svensson   En låt med attityd, passar henne perfekt! Tyckte hon gjorde det kanon bra!
Robin Bengtsson   Vet inte om ljudet försvann i en sekund eller om han tappade texten?, men jag tycker att han gjorde det helt ok, han kunde väl kanske ha rört sig lite mer på scen.
Kevin Borg   Han kan verkligen sjunga vad som helst. Han är redan en stjärna!

Nu har jag röstat tre gånger på Robin, ska rösta några gånger till.
Kevin är ju klar för final, det står mellan Alice och Robin. Idag är det verkligen svårt att gissa..., men jag tror faktiskt att Alice åker ut. Och det säger jag inte baraför att jag hoppas på det, det känns som att Alice har gjort sitt i Idol.
Om en timme och lite till så vet vi vilka två som får tävla om att bli Idol 2008. Spänningen stiger!!!

Kommentarer
Postat av: heidi

ha ha. ett inlägg under tiden jag skrev kommentar ;)

robin e grym o kevin..tja bäst..

jag vill me passa lillemannen.. onsdag kanske ;) vi ska ju kolla lejon kungen snart.. e han sån som gillar kolla film.. ananrs e det ju inte nån idé=) kramis

2008-12-05 @ 21:21:05
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0