Tre kilo skit!

Känner mig tre kilo lättare nu. Jag tog mig ett riktigt hett bad och skrubbade hela mig så jag blev röd, tror att jag va rätt skitig... Passade samtidigt på att raka benen, ja det va nog på tiden, skulle nästan kunna fläta håret på benen, så illa va det... Men vadå, jag träffar ju ingen nu så ingen blir lidande.
Har lite besluts ångest. Jag vet inte om jag ska lägga mig i sängen och läsa min bok "Mia - Sanningen om gömda" eller om jag ska hålla mig vaken en stund till. Vore ju skönt att gå lägga sig så man kunde sova nu när man ändå kan, men samtidigt så vill jag vara vaken nu när jag inte behöver gå upp på natten för att göra välling. Jag håller mig nog vaken en stund till och sen går och läser boken innan jag blir sådär super trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0