Shopping hela dagen

Vi gick ner till stan idag vid halv tolv och va inte hemma innan sex!!! Snacka om att man är helt slut. Vi mötte Mia i stan och gick runt där lite. Handlade två tröjor och ett linne på Gina. Sen gick vi till knalleland och där köpte jag en kofta på Cubus, lämnade tillbaka ett par skor och köpte ett par andra och sist men inte minst så passade jag på att skaffa mig en ny mobiltelefon. Mobilen kommer väl någongång nästa vecka trodde han. Gud så snygg han va..., det är nu andra gången jag blir "kär" i en mobiltelefonförsäljare... Köpte en tröja till Elias också. När jag frågade honom om han ville ha tröjan så sa han bara "Osch", precis som "wow".
Funderar seriöst på att gå lägga mig snart, är som sagt helt slut! Har ont i nacken och benen, men det beror ju på att jag gjorde världens vurpa i lördags... Jag flög och likaså min mobil, två tjejer kommer springandes till mig för att hjälpa mig upp och Mia letar reda på min mobil. Konstigt nog så klarade sig mobilen, bara en liten repa som knappt syns. Ja, roligt hade vi iallafall och trevligt hade vi idag, vi får se vad vi hittar på imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0