Onsdag 3 December

Godingen vaknade tio i sex i morses... Han fick lite välling sedan klättrade han ner på golvet, hämtade en av sina bilar, kom sen upp till mig i sängen igen, la huvudet på kudden och somnade. Vi sov ända till fem över åtta..., och Elias börjar dagis kvart över åtta..., jalla jalla! Tro det eller ej, men vi kom bara fem minuter försent.
Efter dagis idag så gick vi till knalleland för att lämna tillbaka det svarta glittret som vi köpte igår. Efter knalleland gick vi till farmor som äntligen har blivit frisk. Hon har tydligen haft världens influensa, det är ju sånna tider nu. Elias va rätt trött när vi gick från farmor, så när vi kom hem orkade han bara leka i ca 20 minuter innan det va dax att nana.
Jag ringde Heidi innan, hon är ju för rolig. Jag skulle bara säga till henne att det på hennes blogg inte gick att klicka på hennes inlägg där hon har länkat. När jag frågade henne vad hon gjorde så svarade hon; har det hänt något? Du är la skojig Heidi, baraför att jag ringer dig så betyder det inte att det har hänt något. Du får mig att få dåligt samvete, typ att jag aldrig hör av mig till dig. Det stämmer kanske rätt bra, men det är inte många jag hör av mig till, typ bara mamma och pappa... Så va inte jätte ledsen...

Kommentarer
Postat av: heidi

hehe .. du e la för go.. bra att hon farmor blivit friks nu.. säg åt henne att ta en sån där förkuylningsspruta varje år så slipper hon den där hemska influensan kostar nog en hungring om man är pensionär =) farmor tar den jämt..

nej .. klart det är roligt att du ringer men jag förtår dig har man inte tid så har man inte jämnt.. jag e me dålig på att höra av mig ..till nån ahha.. jag lullar runt i min egna lilla värld.=) ingen fara.. täntke bara at d uringde så esnt .. om det var at jag skulle köra er til farbror doktorn eller nåt. .om lillemannen ramlat när han gick runt o lekte =) ha ha.. måste till obbet nu

kram kram hörs i veckan!

2008-12-04 @ 09:13:24
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0