Nedräkning, 23 dagar kvar...

Jaha, då sitter man framför datorn som vanligt..., funderar på att kasta ut den!
23 dagar kvar, sen är det julafton. Jag gillar inte julen, men det är ju lite roligare nu när man har Elias! Att en liten trollunge kan göra livet mycket roligare??? Tänkte klä granen någon dag nu, måste ju hinna ta ett julkort framför granen. Elias kommer nog att riva ner granen det första han gör... Fick ett tips om att ha pepparkakor istället för kulor i granen, men jag tror inte att det gör nån större skillnad, han har ju snart ätit upp alla pepparkakor som vi har framme... Han satsar på att få mångajulklappar av tomten...
Nyår närmar sig också med stormsteg, vad ska ni göra? Mia frågade om jag ville följa med på kryssning till Helsingfors, men det kostar över 1000 spänn!!!, det är inte värt det och sen vill jag inte vara bort hur många dagar som hellst från Elias. Vet inte vad vi ska göra, det löser sig säker.
Ska nog ta och gå lägga mig snart. Godingen vakna nu, ska ge honom välling.


Kommentarer
Postat av: heidi

ha ha kollar du på boston tea party? varnliga svenskar knullar i tv.. ha ha.. ja ja..

nyår.. alltid stress vad man ska göra.. händer nog inget.. sitter nog hemma med kissen... det var dyrt. .ellen o de var på det en nyår.. var nog ganska kul eller jag minns inte.. ;) kramis.. ligger hemma sjuk

2008-12-01 @ 22:13:22
URL: http://heidisen.blogg.se/
Postat av: heidi

men gumman.. du skrev bara vad du ville ha i julklapp.. vad vill min favvokille ha då .. nåt som "tant Heidi" har råd att köpa..förutom bollar ;) ha ha

2008-12-02 @ 17:17:38
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0