Känsliga jag...

Tidigare idag så kollade jag på "Tsunamins barn", jag fattar inte varför jag utsätter mig för att titta på sånt när jag vet att jag inte klarar av det. Jag klarar ju knappast av att se en ambulans åka förbi med sirener. Ja tro det eller ej men det bor en lite känslig människa i mig.
En gång när jag gick ner till knalleland med Elias så hade en kvinna blivit påkörd och det va ambulanser, brandbilar och poliser på plats, och jag som är så fruktansvärt nyfiken blev ju tvungen att gå fram och titta, jag ringer till mamma och berättar vad som hänt och tror ni inte att jag börjar storlipa i telefon! Mamma ber mig gå därifrån men jag är ju så nyfiken, jag är ju ta mej fan helt sjuk i huvudet.
Ok att man kan fälla någon tår till tex. "Tsunamins barn", för jag tror inte att det va någon som inte gjorde det som såg programmet, men att lipa när en ambulans åker förbi... Och min stora dröm är ju att bli ambulanssjukvårdare, hahaha, lycka till, psyket klarar nog inte riktigt det. Får nog hitta mig en annan dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0