Hysteri!!!!

Fy faan vilken hysteri det är dagarna efter jul! Jag va nere i knalleland idag för att lämna tillbaka en bok som jag fått dubbletter av i julklapp och för att köpa en bård till Elias rum. Jag va på Rusta och köpte bården, det är en bård med rymden på som lyser i mörkret, tyckte att det kunde passa bra eftersom han har rymden på taket också! Sen gick jag till Wettergrens för att byta boken, det va inte så mycket folk där. Tänkte att jag skulle gå in på Gina Tricot, jo då, jag gick in men vände lika fort igen, fy faan va folk det va där! Jag skulle aldrig stå i den kön! När jag gick från Rusta till Wettergrens så gick en bit av min ena sko sönder, typiskt! Men som tur va så hade jag innan jul kollat in ett par skor på Wedins så jag gick dit och till min stora lycka fanns skorna kvar! Jag köpte dom! Jag tog mina nya skor och gick mot Intersport för att säga hej till Heidi, men jag vände rätt snabbt, det va på tok för långa köer, fast inne på Gina va det värre. Jag kan bara inte fatta hur folk kan stå i meterlånga köer?!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi åkte förbi knalleland igår och blev helt förbluffade över vilken hysteri det var. Bilar och folk överallt. Helt galet var det.

2008-12-27 @ 08:27:18
URL: http://frurissanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0