Har ni fest eller?

Ja den frågan funderar jag på att gå ner och fråga min granne. Han sitter hemma med en kompis, dom sitter där nere och pratar, eller gapar kanske jag ska säga. Dom spelar så hög musik att dom måste gapa till varandra. Man kan nästan känna golvet vibbrera och jag skojar inte när jag säger det! Tack och lov att dom har stängt balkongdörren, hade den varit öppen så hade jag inte hört tv:n ens. Ibland när grannen har någon kompis hemma och jag pratar i telefon med mamma så kan hon fråga mig vem som är hos mig, "nä mamma lilla, det är grannen" säger jag. Hon kan även fråga vad det är för musik jag spelar, "nä mamma, det är grannen som spelar"  svarar jag henne. Det är ju helt sjukt! Varför spela så hög musik så man inte ens kan prata med varandra utan måste gapa??? Om dom ändå hade spelat bra musik , men just nu spelas det bara SKIT!
I morgon ska vi hem till farmor och baka pepparkakor. Ja, vi får se hur det går för lilla godingen. Ska ta massa bilder.
Nu ska jag gå till sängen och läsa lite, har börjat läsa en bok som jag fick av mamma härom dan, kommer inte ihåg vad den heter men den handlar om prinsessan Diana.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e bra p åatt kommentera i min blogg men här händer det inte mkt ;)

kramis på er love u!

2008-12-08 @ 22:36:58
URL: http://heidisen.blogg.se/
Postat av: heidi

tjo.. väntar fort farande på nästa inlägg.. ha ha när jag har slutat kolla då skriver du alltid ... o så får du påminna mig om att gå i .. jädrar att jag glmde kameran igår .. hade blvit så många fina bilder å elias ohc hadi.. nu fårstår jagi nte.. vilket torg menar du? menar du det vid ditt hus där jga brukar parkera? ska man betala där???kramis

2008-12-11 @ 09:07:20
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0