Fredag 5 December

Snart är maten klar, idag blir det korvsoppa, mums! Vi har varit hos Bella och Alexzandra på morgonen idag, vi firade mamma lite. Det kändes som att mamma blev lite besviken för att hon inte fick någon födelsedagspresent av mig och Elias, men va fan hon fick ju blomsterbud igår och det är ju inte riktigt helt gratis... Ja ja, hoppas du inte blev alltför ledsen, du kanske får en mycket fin julklapp istället...
Elias sover nu. Idag ska han få vara med Lenita. Hon ville så gärna träffa Elias. Vet inte riktigt vad jag ska göra på min barnlediga tid..., några förslag? Kanske ska sätta mig i badet och bara koppla av, men jag vet att jag inte har tålamod till att sitta där så länge, max 15-20 minuter.
Ikväll är det ju Idol, undra vem som halkar ifrån på mållinjen??? Jag hoppas ju att Kevin Borg och Robin Bengtsson tar sig till final, Alice Svensson är också jätte duktig men killarna är lite bättre.
Nu kom jag på något som jag kan göra när jag är barnledig. Jag kan ju slå in julklapparna. Jag tror att jag bara har två julklappar kvar att köpa, bra va? Pengar får jag på torsdag och då kan jag ju köpa dom sista julklapparna på fredag. Så förhoppningsvis är jag klar med alla paket innan tredje advent, helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej, nej, jag blev inte alls besviken. Jag fick ju present av er, blomsterbudet. Och jag har ju sagt att ni inte ska köpa nåt. Det är inget att fira. Men det var kul att vi kunde vara tillsammans allihop en stund.

2008-12-12 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0