Elias har "pratat" med sin pappa...

... idag på msn! Det är första gången dom har sett varandra "levande". Elias sa inte så mycket, han förstod nog inte men Ilhami (Elias pappa) blev rörd och hjärtat slog några extra slag... Han sa att han önskar att han kunde krama om sin son, jag retades lite med att säga att jag gör det flera gånger om dagen... Då blev han lite smått avundsjuk, hahaha, rätt åt honom! Nä, jag ska inte vara elak, vi har faktiskt kommit varandra väldigt nära nu, vi har blivit riktigt bra kompisar och det känns ju väldigt bra för Elias skull. Jag hoppas att det fortsätter såhär. Undrar bara vad han ska säga till sin fru..., hon vet ju inte om att Elias finns.. Och inte nog med det, Ilhami och hans fru väntar dessutom barn..., så Elias ska bli storebror i mars någongång, han ska få en lillebror! Ja ja, det är ju inte jag som har satt mig i den här situationen så jag behöver inte bry mig. Jag måste bara säga att jag är så glad att Ilhami har börjat bry sig om sin son!

Kommentarer
Postat av: ulrika

det är roligt att höra om elias pappa att han bryr sig lite lipfaktor när jag läste detta kram från lipsillen i kalv

2008-12-04 @ 23:01:20
Postat av: Kusin Johanna

Ojdå detta visste inte jag? glömt att berätta ngt kusin!! Har han Fru? NÄr? och hur?

love!!

puss & kramar

2008-12-05 @ 08:08:23
URL: http://meandallofus.blogg.se/
Postat av: heidi

jag vet du har sagt att han ska bli pappa igen.. men vet hon inget? shit.. jobbigt du.. om det skulle komma framn. vad händernär ni ska hälsa på där då?? vem ska elias vara då då.. hon lär ju se att dte är hans son.. ha ha..

idol sitter o titar på dt.. alice ska ut hon e kass.. me killarna är bara. som varje år.. heja robin o kevin.. kevin e ju en stjäna.. o robin förtjänar verkligen en final! kramis på er love u!

2008-12-05 @ 21:20:04
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0