Blomsterbud

För en stund sen ringde mamma. Jag hann knappt säga något innan hon sa; Nu gråter jag! Hahaha, hon började gråta för att hon hade fått blomsterbud av mig och Elias... Ja ja, lite gulligt va det ju men inte böhöver hon börja gråta, det hade väl räckt med att få tårar i ögonen...
Jo, vi skickade blomsterbud till henne idag eftersom vi inte kunde vara där och fira henne.
Det är la konstigt, det är roligt att få blomsterbud men det är inte lika roligt att få blommor direkt från personen..., jag tycker inte det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Okej, i`m back!! Jag har inte varit inne på din blogg och bloggat sen jaf kom hem från Teneriffa. Men nu är jag tillbax. Ja, vad rörd jag blev när jag fick blomsterbud. Hade inte trott att jaf skulle få det. Så tack snälla ni för den fina tanken. Man ska ju inte tacka för blommor för då dör dom. Och dom lever fortfarande. Jättefina.

2008-12-12 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0