Bingolotto...

Jag är såååå trött, orkar inte ens tänka klart längre. Fattar inte varför jag är så fruktansvärt trött, har gäspat hela dagen idag. Va på systembolaget idag för att köpa lite "champagne" tills imån, jo visst va det mycket folk, men det gick rätt fort fram i kön. Köpte mig en bingolott också, shit va nära det va att jag vann 500 000kr!!!!!, satt med ett nummer kvar skit länge...
Imorgon bär det av upp till Angelica, Björn och Elin, det ska bli riktigt roligt faktiskt, känner som sagt inte för att gå ut och festa. Det kommer nog att bli riktigt trevligt att bara sitta och tjöta och dricka lite. Hoppas att jag orkar hålla mig vaken till tolv... Ett år somnade jag tio i tio och vid tolvslaget fick jag av mina vänner, bland annat Angelica, öl i mitt öra..., inte så mysigt, men rätt åt mig.
Nä gott folk, nu ska jag krypa ner brevid min lilla goding.
God natt på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0