Äntligen!

Jag säger bara ÄNTLIGEN är julen över! Fast i och för sig så har denna julen varit helt ok, ingen stress. Annars så är jag inte mycket för julen.
Vi firade jul hos pappa och Ulrika i Kalv. Tomten kom också. Elias va lite smått rädd, han höll i morfar sten hårt, men sen blev det lite bättre när julklapparna delades ut. När tomten sen skulle gå så va han inte ett dugg rädd längre, han tog tag i tomtens skägg... Undra va han tänkte egentligen???
Dagen innan julafton så va vi i Bua och firade lite. Där spelade vi den berömda julklappsspelet, det är ju skit skoj! Jo då, visst snodde jag till mig några paket!
Igår kom morfar Ulf och hämtade Elias i Kalv, han skulle åka till mormor i Grimsås och fira jul med alla sina mostrar med respektive. Jag vet att han har fått en dock-sulky i julklapp som han säkert går runt med hela dagarna.
Ja ja, julen är som sagt över, nu är det bara nyår kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0