Nu är det slut för denna gång!

Äntligen är alla kalas över för den här gången..., att ha kalas tar ju knäcken på en. I torsdagskväll va det värst, jag va så trött när alla gästerna hade gått hem. Igår va det inte riktigt lika illa, men Elias somnade kvart över fem, han va trött.
Han har fått så mycket paket och dessutom stora paket, så nu får jag nog seriöst börja leta efter en större lägenhet.
Ska nu gå sova, får se när jag har tid och skriva här igen. Tänkte lägga in några bilder från kalaset, när han äter tårta helt själv...

Kommentarer
Postat av: heidi

tjo..hur gick det at lmna lillen på dagis själv då?

bra tror jag..

banann kakan var lika underbar som sist.. mums.. tackar tackar

gjort ida då?

kram kram

2008-08-19 @ 21:11:39
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0